woensdag 17 januari 2018

Groetjes.....

Hoi hoi

Ik ben weer aan de gang geweest met een leuke mal van Dutch Doobadoo. 
Ik heb deze getekend op wit cardstock. De 2de maat heb ik van een paarse cartstock gedaan en tenslotte een design papier. 



Daarna heb ik met een mal van Marianne het ovaal uitgesneden. Daarna bewerkt met Distress inkt. 
En heb ik een Gorjuss stempeltje bovenop het ovaal geplakt.

De hoekjes zitten ook in de verpakking van de mal. 


De groetjes mal is er een mal met stempel die door Karin Joan is ontworpen.
Ik heb nu alleen de 2 snijmallen gebruikt in 2 verschillende kleuren.


Een leuke strik aan de bovenkant maakt het geheel af.

Mijn gebruikte materialen staan onder het bericht. 

Hopelijk vinden jullie de kaart mooi.

Groetjes Ine



    GOR 907149 Gorjuss rubber stamps no. 50 Jar of Hearts

LR0485-Creatables-snijmal-Petras-oval-&-corners  KJ1712-Clear-stempel-Karin-Joan-groetjes    470.713.157-Dutch-Shape-Art-Label-5Sweet-Lace-crown--kant-Marianne-Design-3-meter-JU0936  PM-SC-10010-Linnenpakket-Scrappapier-Flowery-Precious-Marieke  6370-0065-Artificial-Flowers-wit-rozeTim-Holtz-Distress-inkt-pad-Spun-Sugar