vrijdag 8 december 2017

Fijne kerst

Hoi allemaal.


Nog een (bijna klaar) kerstkaart. Je kunt de gebruikte mallen nog lang gebruiken want de sneeuw ligt op sommige bergen het hele jaar. 




Voor deze kaart heb ik de basis gemaakt van een Dutch Doobadoo mal. 

Daarop heb ik een soort foto lijstje gemaakt. Dit heb ik gedaan door gewoon een heleboel lijstjes te snijden en deze op elkaar te plakken. Daartussen heb ik dan de bergen gedaan. 



Ik heb er nog een sterretje aangehangen met een kerstwens. Deze heb ik gestempeld met stazon. 



Hopelijk vinden jullie hem weer leuk.


groetjes Ine


470.713.157-Dutch-Shape-Art-Label-5mal   LR0493-Creatables-snijmal-horizon-snowy-mountains  LR0495-Creatables-snijmal-Santa-is-coming  KJ1717-Clear-stamps-Karin-Joan-Giftwrapping--kerstwensenCR1421-Craftables-basic-Christmas-star Stazon-stempelinkt-Jet-BlackAD-SC-10012-Linnenkarton-scrap-The-feeling-of-Christmas-Amy-Design