dinsdag 14 maart 2017

Een meisje

 Hoi allemaal

Weer een kaartje van mij op het blog. Die serie van Marianne Design baby is toch zo leuk. Je weet niet waar je mee wil beginnen.


Ik ben begonnen met een knipvel.  Het papier uit het blokje past er perfect bij.

Verder heb ik een patroontje van een wat ander model kaart. Misschien kun je het het beste even uitprinten dan kun je het denk ik beter zien.






Zo word hij dan. Voorop heb ik "Anja's Butterfly" gebruikt. 

Onder staan weer alle materialen gelinkt naar de website van Kreatrends.

groetjes Ine









Knipvel-Elines-sweet-little-girls-AK0064  LR0454-Creatables-snijmal-Anjas-Butterfly-Marianne-Design  Pretty-Papers-bloc-Elines-sweet-star-PB7051  LR0456-Creatables-snijmal-Butterfly-Border-Marianne-Design  LR0305-Creatables-voetjes