dinsdag 2 augustus 2016

Sometimes dreams come true.

Hoi allemaal

Deze keer heb ik een leuk setje gemaakt. Het is een klein tasje met daarin nog een bijpassende kaart. Er is dan ook nog ruimte voor een klein cadeautje.


Ik heb het prachtige papier van Studio Light gebruikt. Dat is van zichzelf al zo mooi dat teveel extra's bijna niet nodig is.




Ik heb een klein kraft tasje genomen en ben daarop gaan werken. 
Het tasje is 17 bij 12 cm. Daarop heb ik design papier van 11.5 bij 16.5 gebruikt. Het Bruggetje heb ik gestanst en opgeplakt. Daaroverheen een ronde die ik gemaakt heb met de 2 grootste vormen van de cirkel CR1360. 

Daarop heb ik het bruidspaar geplakt. Ik heb hem 2x gestanst. Dit heb ik gedaan om hem wat hoger op te plakken. Dit heb ik ook gedaan met 3d kit. Op het bovenste bruidje heb ik een beetje tule genaaid en met het overgebleven stukje garen heb ik een klein strikje gemaakt. 
Daarna heb ik over de linkerkant nog een mooie bloemenrand geplakt. Deze heb ik geknipt uit een vel design papier van Studio light, de La Provence BASISLP198



Voor in het tasje heb ik nog een kaartje gemaakt. Deze is iets kleiner omdat hij dan makkelijk in het tasje kan. De afmetingen zijn 10.5 bij 15.5 cm. Daarop nog een deel van de prachtige Studio Light vellen. Verder heb ik het rustig gehouden met weer een ronde met daarin een mooie stempel. Ik vond de teksten ook erg mooi passen voor een bruiloft, maar ook voor andere doeleinden goed te gebruiken. 
Op de bloem heb ik nog een parel geplakt en klaar is is het setje. 

Hoop dat jullie hem mooi vinden. 

Groetjes Ine





23371-Papieren-kraft-tasje-17-cm  Studio-Light-basispapier-A4-La-Provence-BASISLP198    Studio-Light-basispapier-A4-La-Provence-BASISLP199   CR1360-Craftables-snijmallen-Basic-Passe-Partouts-Circles  
LR0426-Creatables-snijmal-Tinys-Bridge-Marianne-Design  LR0427-Creatables-snijmal-Tinys-Wedding-Marianne-DesignCS0975-Stempels-Dreams-Marianne-Design  PI2001-Basic-Linnenkarton-Wit-305-x-305-cm    Creatables-LR0406-snijmallen-Petras-Waterlilly