dinsdag 7 juli 2015

Wishing you sunshine

Hoi allemaal,

Wishing you sunshine, nu op het moment dat is dit schrijf is het zo'n 35 graden, en op mijn zolder is het erg warm.




Maar mijn kaartje is toch heel leuk geworden. (vind ik zelf) 

ik ben begonnen met een bruin cartstock van 15 bij 15 cm. Daarop een design papiertje van 14 bij 14 cm. Als eerst heb ik de cirkelvan Noor! uitgesneden en opgeplakt. Toen heb ik de rand ook van Noor!  erop geplakt. En dan daarop een leuk lintje.







Ik heb het afdrukje ingekleurd met distress inkt. Het randje en fototoestel heb ik gesneden en gestempeld. Ik vind ze erg leuk. Deze zijn van Marianne Design.En kun je op verschillende manieren gebruiken. Dit komt in een volgend kaartje van mij.  De cocktails passen echt goed bij de zomerse kaartjes. Die zijn weer van Noor!
Links boven zit nog een mooi strikje van Joy. Heel erg leuk in de afwerking.




Ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vinden en een reactie achterlaten.

Groetjes Ine 

Hier onder staan weer alle linken. Nu rechtstreeks naar de prachtige nieuwe webwinkel van kreatrends.






6002-0362-Noor!-snijmal-rand-breed  6002-0379-Snij--embossingmal-cirkel--Noor!-Design  COL1390-Collectables-snijmal-Filmstrip  6002-0387-Snijmal-Noor!-drinkglazen-bol PI2042-Pickup-linnenkarton-Middenbruin-305x305-cm