zaterdag 17 januari 2015

Hugs & Love

 Hoi allemaal,

Ik ben er weer. Ik heb de laatste tijd vooral kaartjes gemaakt en voorlopig houd ik het daar ook even bij. Mijn lichaam werkt niet echt mee de laatste tijd en ik moet het even wat rustiger aan gaan doen.
En vandaag laat ik jullie dit kaartje zien.


Ik heb eigenlijk niet veel met poezen maar deze 2 vind ik toch zo leuk.ik heb ze al vaker gebruikt op mijn kaartjes en ik denk dat er nog wel wat bij zullen komen.



Als eerste heb ik de mal van Dutch doobadoo gebruikt. daarvan heb ik de 2 grootste nagetekend en uitgeknipt. 1 effen wit en 1 in een design papiertje. Ik geloof dat deze uit een blok van Action komt.
Daarna heb ik een aantal cirkels uitgesneden in verschillende maten en kleurtjes die er mooi bij passen.


De mal van Love en hugs, die vind ik helemaal gaaf.
de bloemen zijn van Wild Orchidee Crafts en de blaadjes heb ik met een mal gesneden en is van Magnolia.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.

Fijn weekend nog groetjes Ine