dinsdag 1 april 2014

Hello baby boy

 Hoi hoi

zo eindelijk weer een kaartje op mijn blog. Deze heb ik voor Kreatrends gemaakt.

Een lief kaartje met een leuk treintje.


Je begint met een iets donker blauwe achtergrond, dar na iets kleiner een lichtere erop, en dan nog iets kleiner je design papier. Het treintje (van Marianne Design) heb ik gestanst uit hetzelfde papier als de basis kaart.
ik heb hem toen hij nog in de mal zat beïnkt met distress inkt "stormy sky"
Geplakt op een design papiertje en weer de iets lichtere blauwe van de achtergrond.
de voetjes zijn van Marianne Design. Ik heb voor deze kaart de kleintjes gebruikt. Ook weer beïnkt met distress.

De bloementros recht boven in het hoekje, daarin heb ik van allerhande restjes gebruikt die ik met de bowdabra tot een strik heb gevormd. Ik heb er ook een paar bloemetjes in verwerkt.
De letters zijn de o zo leuke scrabble letters. Gewoon gestempeld en uitgeknipt. Je kunt ze ook rechtstreeks op je kaart stempelen hoor.



De volgende materialen heb ik gebruikt. Ze hebben een rechtstreekse link naar de webwinkel. je hoeft dus niet te zoeken. Wil je graag even rondsnuffelen dan kun je deze link gebruiken "webshop"



groetjes Ine





Distress inkt kussen Stormy SkyLR0305 Creatables snij- embossingmal Feet  LR0308 Creatables snij- embossingmal Train Paper roses - light pink6410/0079 Joy Clear stempel scrabble letters