maandag 4 november 2013

Wit in wit......en een magnolia zeepje.

Hallo allemaal

Welkom ook weer aan mijn nieuwe volgers. ik hoop dat je veel inspiratie op kunt doen op mijn blog.

Deze keer een eenvoudige kaart in wit.

Het hartje heb ik gemaakt met de mal van Nellie Snellen. Je kunt hem hier vinden in de shop van kreatrends

Verder ben ik nog wat bezig geweest met mijn zeepjes. Dit jaar komt er iets anders als de gewone kerstkaartjes.  
En ik heb een leuk zeepje gemaakt met een afbeelding van Magnolia.




Hopelijk vinden jullie het allemaal weer leuk. ik lees het graag in een berichtje.

groetjes Ine

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creatie is dit zeg en de zeepjes zijn ook erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig...ik hou wel van wit op wit. Je kerstbal is gaaf zeg! En je Magnoliazeepje zal ook best aftrek vinden....gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw Ine wat een super leuk kaart heb je gemaakt!

    groet,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf die zeepjes, vooral die met die tekst,
    heel mooi, en je kaartje is ook een toppertje ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart Ine en die zeepjes zijn ook erg mooi geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja kaart is super zo helemaal wit, mooie zeepjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart en wat een superleuk zeepje zo Ine, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Ine...zeer chique! Ook de zeepjes zijn schattig.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superrrrr idee Ine, beide zien er schitterend uit meis.
    Liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje Ines !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart werd erg bewonderd op de beurs Ine, je zeepjes zijn ook prachtig! groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart...
    Overigens alle kaartjes zijn echt de moeite waard...

    BeantwoordenVerwijderen