vrijdag 9 augustus 2013

komt wel goed schatje.......

Hoi hoi

Nou nog 1 volger te gaan en dan kan ik het pakje gaan versturen.
Leuk al die nieuwe volgers.
Ik ben heerlijk aan de gang geweest weer afgelopen dagen. Mijn snoeppotten voor de markt zijn klaar. De zeep ligt te rijpen en de nieuwe ingrediënten liggen klaar om verwerkt te worden.  Op het programma staat, bruistabletten voor in bad en badzout in mooie verpakkingen natuurlijk. Foto's volgen hoor.

voor nu heb ik een kaartje gemaakt voor de uitdaging bij cheerfulsketcheschallenge  ik vind het heel leuk om met een sketch te werken dus deze heb ik ook gedaan.
Het is een kaartje geworden voor iemand de komende week geopereerd moet worden en ik hoop haar zo een beetje steun te geven in deze zware tijd.



Ik heb gekleurd met distress.....kleuren vergeten op te schrijven, maar waarschijnlijk Squeezed Lemonade, Peeled paint en Salty Ocean.
De bloem is een mal van Magnolia en heb ik 4x gestanst van filterzakjes en even natgespoten met glimmermist. Voorop is dezelfde bloem als aan de binnenkant, alleen aan de binnekant is hij van cardstock en dan alleen 1 grote en 1 klein.
Dee tekst is van een stempel sheet van Noor! Design en is hier te bestellen.

hopelijk is de 130ste volger er voor de volgende blogpost....

Lieve groetjes Ine

19 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Ine, en helaas ik kan geen 130ste volger worden want dat ben ik al een tijdje bij je, ja volger dan bedoel ik.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt. Prachtig !! En hier wordt je toch vrolijk van als je zo,n kaartje krijgt. Dank je wel voor je bijdrage aan het "Cheeful Sketches Challenge Blog"

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Ine, en op naar de 130...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart, ik vind hem
    echt super geworden ☺

    Groetjess Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een zeer mooi kaartje Ine. Ook de binnenkant heb je fijn afgewerkt.
    'k Ben al benieuwd naar je zeepcreaties, die zien er ook altijd heel leuk uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een liefie van een kaart. Dat is zeker een opkikkertje geworden.
    Ben benieuwd wanneer je de 130 behaalt. Succes!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ine.. erg mooi gedaan, een schitterend geheel....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kaartje Ine...mooi gekleurd en zo'n ooie binnenkant!...en wat leuk dat je weer meedoet met Cheerful Sketches...kom op met de ene volger!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart Ine! En super leuk dat je weer mee doet met de challenge van Cheerful Sketches!

    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. enneh.... ik ben de 130 ste volger geworden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Jeanine ik zag het. Leuk!!!! Nu kan ik straks gaan loten.

      Verwijderen
  11. Mooie kaart Ine! Dank je wel voor het mee doen bij Cheerful Sketches!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een schitterende kaart en leuk die Bestie!
    Wil je dan bij deze ook bedanken voor het mee doen bij "Cheerful Sketches Challenge Blog"

    Lieve gr Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je 130 volgers, is gelukt voor je volgende blogpost!!! En wat een leuk kaartje. Mooi gemaakt volgens de sketch ,daar werk ik altijd graag mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg. Helemaal top. Leuk ook dat je meedoet met de challenge bij cheerful sketches. Gefeliciteerd met je 130 volgers!!! p naar de 150 zou ik zeggen.
    Fijne zondag nog.

    groetjes mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuk kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart. Leuk om te ontvangen als je een operatie moet ondergaan en een hele leuke tekst ook daarvoor :). Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Ine,
    Hartelijk dank voor het meedoen met de Cheerfull Sketches Challenge Blog en voor het delen van je creatie :)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg. Super mooi.
    Liefs anneke
    Whahah ps ik ben volger 131

    BeantwoordenVerwijderen