zaterdag 20 oktober 2012

kerst

hoi allemaal, en welkom aan mijn nieuwe volgers.
Deze keer wil ik een paar kerstkaarten met jullie delen.
De eerste 2 zijn met een nieuwe stempel van Lili of the valley, en wat vind ik ze leuk.
Ik vind de jananse ook zo leuk, de eerst van Aimi with lantern had ik al gekocht en nu is net ook de andere Cho with parasol ook binnen gekomen. Helemaal blij :D





 
De andere kaartjes hebben een stempel van Magnolia.
 
nou hopelijk vinden jullie ze ook leuk.
 
groetjes Ine

9 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt ine.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal prachtig Ine, maar de bovenste twee vind ik het allerleukst.

    groetjes en een fijnweekend
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ine,
    Wat een PRACHTIGE serie kerstkaartjes zie ik hier.....vooral het eerste kaartje is werkelijk een JUWEELTJE ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaartjes.
    Vind de bovenste het mooiste, maar dit ligt aan mij omdat ik van blauw hou

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ine, wat een geweldige leuke kaartjes heb je gemaakt zeg! En wat ga je snel... als een trein hihih.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal super Kerstkaarten Ine.
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige creaties, stuk voor stuk beauties geworden.
    Maar dat ik ze mooi vind wist je al bij Carla's zelfgemaakte kaartenclubje.
    Ben gelijk volger van je geworden kan ik vaak genieten.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kerstkaarten zijn prachtig, vooral die met de stempels lili of the valley, echt mooi gedaan Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen