vrijdag 4 mei 2012

de cadeautjes voor Tess

Hallo allemaal

Dank je wel voor alle lieve berichtjes.

Mijn nichtje Tess is op 1 mei 9 geworden en ook voor haar had ik natuurlijk weer een mooie slinger gemaakt. En natuurlijk heb ik hem cadeau gegeven in een mooi bijpassend tasje.
En daar bleef het niet bij. Ik had ook nog een heerlijk toetje van zeep voor haar gemaakt in een plastic glas zoat hij mee in bad kan.

Ik voel me weer heerlijk en nog 1 week dan ga ik voor een weekje naar de Griekse zon.

tot dan dan..........














7 opmerkingen:

  1. Wat ziet er dat allemaal leuk uit! Jij hebt flink je best gedaan! Veel plezier in Griekenland en geniet ervan!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ine,
    Aan zo'n PRACHTIGE slinger zou je toch wel verslingerd kunnen raken ☺☺☺.....SUPERS.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. woooow gave slinger ook Ine ! Was Tess er blij mee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Tess was er blij mee. hij moest ook direct opgehangen worden. En dan na de verjaardag gaay hij op de slaapkamer.

      Verwijderen
  4. Je slinger ziet er weer prachtig uit Ine en dan dat prachtige zeeptoetje ook nog, ze was er vast heel erg blij mee.
    Ik wens je al vast een hele fijne vakantie in Griekenland.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal zo leuk wat je hebt gemaakt.
    Dat geeft toch voldoening hé wanneer ze enthousiast reageren.
    Leuk dat die achteraf ook nog een bestemming krijgt, dan kan ze er nog heel lang van genieten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een slinger heb je gemaakt, Ine! De kaart en ook het toetje zien er ook schitterend uit!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen