woensdag 25 augustus 2021

Van harte

 


Hoi allemaal


Ik houd er van om herfst kaartjes te maken.. Dus deze keer ben ik met de augustuscollectie van Marianne Design aan de gang gegaan.




Ik heb een ronde kaart gemaakt. Dit vond mooi passen bij de ronde mal "van harte"
Ik heb er een schudkaart van gemaakt. De schutseltjes komen uit eigen voorraad. 


De Orchidee vond ik ook zo mooi. Deze komt later nog een keer op een volgende kaart in de hoofdrol.
Ik heb met de kleine pompommetjes het midden van de Orchidee gekleurd. 


Onderaan weer alle linken naar de website.

Groetjes Ine

LR0728 Creatables Orchidee.jpg     CR1560 Craftables Van harte cirkel by Marleen.jpg   LR0025 - Shaker windows – CirclesEWK1289 Knipvel Sensibility Autumn.jpgDistress ink pad Abandoned Coral    6200-0204 applicator met pompons