donderdag 20 mei 2021

Groetjes

 Hoi hoi


\deze keer staat de mal van Dutch Doobadoo centraal. Er zijn ook weer heel veel ideeën die ik kreeg, maar heb gekozen voor een zomerse variant.




De basis is van een effengroene cardstock gesneden. De grootste vorm van de mal. Daarna de 2de maat van de mal, deze heb ik van Design papier gedaan. Daarop weer een kleinere in een effen tint. En nog een laagje van de eerste kleur. Daarna komen de waves. Ik heb 2 verschillende genomen. 


De flamingo blijft een van mijn favorieten. 


De watermeloen is ook een mal van Marianne Design. Onderaan vind je weer de linken naar de webshop. 


De lettertjes is altijd even opletten dat ze recht komen. Vind ik zelf altijd erg lastig :) 
Met wat bloemetjes en frutsels heb ik het verder aangekleed. 

Groetjes Ine



COL1456 Collectables snjimallen Eline's flamingo     LR0668 Creatables Fruit       LR0697 Creatables snijmallen Blossom    PK9174 Pretty Papers Bloc Springtime


PK9175 Pretty Papers Papier blok RainbowCR1513 Craftables Alphabet Journal   470.713.860  Card Art Slimline WavesNuvo crystal drops - carnation pink 666N